Halloween: fii penibila in cadru organizat
de Maximus, 29 Octombrie 2013
Lumea se tot plange de sarbatorile astea importate in mod cu totul ipocrit. Ca, vai, sunt comerciale. Ca, vai, am pierdut esenta. De parca e o chestie care se pastreaza ca buretii in sutien si care se scamoseaza sau isi pierde din consistenta la spalari repetate. Ca, vai, nu ne pretuim valorile. De parca inimile de plus prost chinezesc si dovlecii de plastic la fel de chinezesc ne-ar impiedica s-o facem. Lumea se plange asadar, in timp ce sta cu mana pe telefon si cu ochiul pe email asteptand sa vada invitatiile picand. In calitate mea de unul dintre putinii oameni lucizi din tara asta, doresc sa va supun atentiei o alta ipoteza. Astea sunt tampenii si mataieli de individe care vor sa fie profunde si nu stiu cum. Cam ca indivizii care plonjeaza intr-o piscina goala, cu capul in galeata propriilor limitari. Eu cred ca sarbatorile astea au fost importate pentru ca femeile urate sa aiba pretext de iesit din casa.
Stiti cum bunicii nostri asteptau americanii. I-au tot asteptatsa vina sa-i salveze de comunisti si de saracie. Americanii n-au venit, dar si-au trimis stolurile de lilieci, vampiri si paianjeni cu un scop cel putin la fel de nobil : Halloweenul este singura sarbatoare cand o femeie urata poate iesi din casa si se poate desfasura conform adevaratei naturi, iar toate astea cu riscuri minime. Este sarbatoarea care permite momente de respiro unei prefacatorii generalizate. Sigur, deghizarile nu-i sunt straine nici ei, dar nivelul este cu totul altfel.
Sa va explic.
Internetul abunda (si Flu.ro nu face vreo exceptie, vedeti articolele colegei Andra despre cum sa va imbracati, respectiv machiati hidos poimaine seara) in materiale care, spre deosebire de toate celelalte, te invata cum sa fii mai respingatoare. Stiu, stiu, exista mitul vampiroaicelor sexy, dar ca orice alt mit, nu am cunoscut muritor care sa-l confirme.
Asadar, uratenia, din defect, devine scop in sine. Fiintele tenebrelor, asa cum si le imagineaza femeia secolului XXI, culturalizata cu filme precum Twilight si Scarry Movie, vor avea liber la umblat in cluburi, iar industria le va spune "E ok sa fii hidos! Vino sa ne incerci shoturile si sa ne cumperi rahatii falsi si sprayurile cu miros de flatulenta!". Chiar si cele acceptabile se vor contamina pana la inexistenta oricarei deosebiri de celelalte.
Nu, nu va fi roman gotic, nu va fi film noir, nu vor fi nici povesti din folclorul scandinav. Va fi kitsch, ruj prost si mult, mult negru in jurul ochilor. Cozi ieftine de draci, cornite de demon clocite in vreun depozit din Dragonul Rosu si masti de venetiene cazute in dizgratie si saracie, dupa ce clientii lor, majoritar soferi de tiruri, au pierdut din cauza crizei dreptul la bonuri de masa.
Acelea prin ale caror cutii craniene deloc hamletiene mai adie inca aburi fals-intelectuali vor pretinde ca o fac « de fun » si ca petrecerile tematice sunt, oh, asa de cool ! Petrecerile tematice nu sunt cool. Petrecerile tematice ofera o scuza oamenilor penibili de a fi penibili in mod "legal", "legitim".
...continuare in pagina 2
Articole similare:
Noua strategie de marketing religios: biserica in forma de pantof Pirelli 2016 - sau despre cum orice intelectuala ar face schimb rapid cu o modela De la prisnita cu mustar la cum sa-ti recuceresti barbatul cu o laba de viezure Cum mi-am petrecut ziua fara sutien Cand feminismul isi uita pampersul acasa Toate articolele din Coltul Misoginului RSS Coltul Misoginului
Noua strategie de marketing religios: biserica in forma de pantof Pirelli 2016 - sau despre cum orice intelectuala ar face schimb rapid cu o modela De la prisnita cu mustar la cum sa-ti recuceresti barbatul cu o laba de viezure Cum mi-am petrecut ziua fara sutien Cand feminismul isi uita pampersul acasa Toate articolele din Coltul Misoginului RSS Coltul Misoginului
Iti place Flu? Arata asta cu un like mai jos:
Tweet
Follow @FluChicUrban